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Sune
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Inscrit le: 02 Jan 2012
Messages: 42
Localisation: Rennes

MessagePosté le: Sam 16 Juin - 10:11 (2012)    Sujet du message: Viper Répondre en citant

Présentation du personnage:


  


Viper est un Carry Agilité qui peut très vite devenir très bourrin!!

  

The Dire

17 + 1.9

21 + 2.5

15 + 1.8
Level 1 16 25
Hit Points 473 1043 1708
Mana 195 572 1014
Damage 44-46 83-85 124-126
Armor 1.94 7.4 13.14
Attacks / Second 0.71 0.94 1.18
Movement Speed 285
Sight Range 1800/800
Attack Range 575
Missile Speed 1200
Attack Duration 0.33+1
Cast Duration 0.3+0.51
Base Attack Time 1.7



Ses Sorts:


Poison Attack

Q
C


Ability Affects Damage
Auto-Cast Enemy Units Magical
Intensifies Viper's venom, adding an effect to his normal attack that slows attack and movement speed while dealing damage over time.
Range: 600
Duration: 2
Attack and Movement Speed Slow: 10%/20%/30%/40%
Damage Per Second: 10/16/22/28
4/3/0/0
20
The Netherdrake's inborn toxic breath quickly drains the vitality of its afflicted.
Notes:

  • The slow and damage will not be increased by successive casts; the duration of the spell will be refreshed instead.


Nethertoxin W
L


Ability Affects
Passive Enemy units and structures
Nethertoxin causes Viper's normal attack to deal bonus damage to units based on how much health they are missing. The bonus damage doubles for each 20% of health missing from the target. Nethertoxin deals half damage to creeps and buildings.
Base Bonus Damage: 2/4/6/8
Maximum Bonus Damage: 32/64/96/128
NON-Hero Damage: 50%
Poison from the Nether Reaches turns wounds into fatalities, and fatigue into death.


Corrosive Skin E
I


Ability Affects Damage
Passive Enemies Magical
Viper exudes an infectious toxin that damages and slows any enemy that attacks it. The acid exudate also increases Viper's resistance to spells.
Duration: 3
Attack and Movement Speed Slow: 10%/15%/20%/25%
Damage Per Second: 10/15/20/25
Magic Resistance: 10%/15%/20%/25%
It is not unusual for sword and shield alike to corrode in the very hands of those who attack the Netherdrake.
Notes:

  • Affects the attacking unit before the attack is actually released.


Viper Strike R
V


Ability Affects Damage
Target Unit Enemies Magical
Viper slows the targeted enemy unit's movement and attack speed while also dealing poison damage over time. The slowing effect reduces over the duration of the poison.
Range: 500 (800*)
Duration: 5.1
Attack and Movement Speed Slow: 40%/60%/80%
Damage Per Second: 60/100/145
80/50/30 (12*)
125/175/250 (125*)
Decreases mana cost and cooldown, and increases cast range.
Once used to slay his sadistic summoner, the most powerful of Netherdrake infections spreads through the veins of those foolish enough to cross Viper.
Notes:

  • Units affected by Viper Strike can be denied by their allies when their HP drops below 25% of their maximum health.
  • The slow is applied before the projectile connects.
  


Le stuff:

Arrow En début de partie:

+
+
+
(pas besoin de potion de Mana, Viper n'en consomme pratiquement pas!)

En tant que premier item on va bien sur s'orienter vers les bottes :
puis vers le Yasha :


Arrow En milieu de partie:

Le Yasha va nous ammener a faire le Manta Style:
    (
+
)


N'hésitez pas a l'utiliser des qu'il est up pour la capacité de push qu'il va vous offrir mais aussi la capacité de feed en démontant vos ennemis les plus weak qui va vous permettre de faire rapidement l'objet suivant: Le Butterfly:
   (
+
+
). Pour cet item je prend toujours le ^"Talisman of Evasion" en premier, un miss au bon moment ca fait toujours du bien ^^

Arrow En fin de game:

En fin de game on passe vraiment sur de l'objet de luxe tel que:

Le Daedalus:
    (
+
)

Le Monkey King Bar:
    (
+
+
)





Quelques petits conseils:

 - En debut de game montez votre premier sort, concentrez vous sur le farm des mignons en essayant que votre ennemi n'en fasse pas de même!
Des qu'il s'approche trop, un petit A dans la tête va le dissuader de faire le malin!
Des que vous avez l'ulti, n'hésitez pas a commencer a Harass en surveillant la minimap pour vous assurez qu'il n'y aura pas de gank!

 - En mid/late game si vous voyez que vos kill passe mais que c'est limite limite ou que l'ennemi meurt mais vous aussi alors orientez vous vers une Soul Booster :
   (
+
+
)
  
  

_________________


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MessagePosté le: Sam 16 Juin - 10:11 (2012)    Sujet du message: Publicité

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